Астана қаласы әкімдігінің «Ж.Жабаев атындағы №4 мектеп-гимназия» ШЖҚ МКК
2024-2025 оқу жылында мектепішілік өтетін семинарлар
Мақсаты:
Оқушылардың іс-әрекетін зерттеу арқылы әлеуметтік, өмірлік, кәсіби, жоғары деңгейдегі дағдыларын дамыту.
Міндеттері:
- Сабақты зерттеу арқылы тапсырмаларды дағдыларға бейімдеу;
- Сабақты жоспарлау, іске асыру, зерттеу, талдау жұмыстарында оқушылардың дағдыларын зерделеу және дамыту жолдарын қарастыру;
- Мұғалімнің әлеуметтік, өмірлік, кәсіби, жоғары деңгейдегі дағдылар арқылы оқытуын дамыту;
- Оқу сапасын арттыруда кері байланыс түрлерін, оқушыларды бағалау әрекетін ұйымдастырудағы тиімді әдіс-тәсілдерді қолдану;
- Дарынды және талантты оқушылардың қабілеттерін зерттеу арқылы оқушылардың көшбасшылық қабілеттерін дамыту;
- Өмірлік дағдылар арқылы оқушылар бойындағы ұлттық құндылықтарды арттыру;
- Инновациялық жобаларды жүзеге асыру;
- Бейінді оқыту бойынша іс-әрекеттерді жүзеге асыру.
Мәселе |
Бірлесіп жоспарлау, оқушылардың іс-әрекетін зерттеу дағдыларын қалыптастырудағы оқыту тәжірибесінің төмендігі |
|||
Міндеттер |
Мазмұны
|
Өтілу формасы |
Орындау уақыты |
Жауаптылар |
Педагогтің кәсіби біліктілігін, шеберлігін жетілдіру әдістемелік көмек беру |
2024-2025 оқу жылына арналған әдістемелік нұсқау хат бойынша талқылау |
дөңгелек үстел |
тамыз |
Б.Ғ.Ғалымжанов ф.ғ.м., халықаралық деңгейдегі сертификатталған тренер, Мәшһүртанушы, докторант А.Т.Кошметова |
Пән мазмұнын жүзеге асырудағы кейбір мәселелер |
Семинар әдістемелік көмек |
Әр сәрсенбі күні |
Б.Ғ.Ғалымжанов |
|
Сабақты заманауи жоспарлаудағы жасанды интеллекттің тиімділігі |
тренинг |
Қыркүйек |
Б.Ғ.Ғалымжанов Кошметова А.Т. |
|
SMART – мақсаттың маңызы, оқу мақсаты мен сабақ мақсатының сабақтастығындағы мән |
семинар әдістемелік көмек |
Қыркүйек |
Б.Ғ.Ғалымжанов Бердакова Л.К. |
|
Сабақтарды бақылау арқылы мұғалімдерге әдістемелік көмек |
әдістемелік көмек |
Үздіксіз |
Б.Ғ.Ғалымжанов Ченыбаева З.С. |
|
Сабақта цифрлық сауаттылықты ұйымдастырудың мәні |
вебинар |
қазан |
Б.Ғ.Ғалымжанов Шалабаева А.А. |
|
Оқытуда критериалды бағалауды жүйелі жүзеге асыру механизмі |
тренинг |
қазан |
Б.Ғ.Ғалымжанов Бердакова Л.К. |
|
Біліктілік санатына сай қызметті ұйымдастыру |
дөңгелек үстел |
қыркүйек |
Б.Ғ.Ғалымжанов Кошметова А.Т. |
|
Оқушы әрекетін зерттеу және дағдылар негізінде оқыту |
коучинг |
қараша |
Б.Ғ.Ғалымжанов Ченыбаева З.С. |
|
Дарынды, талантты оқушыларды анықтаудың тиімді жолдары |
семинар |
қараша |
Б.Ғ.Ғалымжанов Психолог |
|
Авторлық бағдарлама дайындаудың ғылыми- әдістемелік негіздері |
Оқу семинары әдістемелік көмек |
желтоқсан |
Б.Ғ.Ғалымжанов Кошметова А.Т. |
|
Оқытудағы туындаған мәселелерге әдістемелік көмек көрсету |
әдістемелік көмек |
үздіксіз |
Б.Ғ.Ғалымжанов Бердакова Л.К. |
|
Сабақ процесінде әлеуметтік, өмірлік дағдыларға дағдыландыру |
тренинг |
желтоқсан |
Б.Ғ.Ғалымжанов Пән мұғалімдері |
|
Сұрақ қоя білу – жарты білім қағидасын түсіну |
дөңгелек үстел |
қаңтар |
Б.Ғ.Ғалымжанов |
|
Педагог кадрлардың адами рухани құндылығын жетілдіру |
Тet-a-tet лекция |
қаңтар |
Б.Ғ.Ғалымжанов |
|
ХХІ ғасырда дағдылар негізінде оқыту |
коучинг |
ақпан |
Б.Ғ.Ғалымжанов |
|
Жасанды интеллект |
дөңгелек үстел |
наурыз |
Б.Ғ.Ғалымжанов |
|
Сабақты зерттеу, жоспарлау, іске асыру, талдау жұмыстарын зерттеуші мұғалімдер тәжірибесіне енгізу
|
Сабақты зерттеу топтары мұғалімдердің кәсіби біліктілігін дамытудың тиімді құралы ретінде. («Lesson Study» аясында мұғалімдердің зерттеу жұмыстары) |
Іс-әрекетті зерттеу |
кезең бойынша |
З.С.Ченыбаева Л.К.Бердакова Зерттеу тобы |
Авторлық бағдарламалар жұмысын арттыру (ғылыми әдістемелік нұсқаулықтар, көмекші құралдар, оқушы дәптерлері, тәжірибелік алаңдар жұмысының қорытынды жинақтары) |
Жинақтау |
жыл бойы |
Бірлестік жетекшілері
|
|
Педагог-зерттеушілердің зерттеу тақырыбында іс-тәжірибесін тарату |
Іс-тәжірибені тарату |
жыл бойы |
Бірлестік жетекшілері |
|
Мұғалімнің құзыр-лығын, кәсіби дамуы барысында озық педагогтердің тәжірибе алмасуы |
Жас мамандардың тәжірибесіндегі кедергілерді анықтау және оның шешу жолдарын ұсыну |
Әдістеме лік көмек |
Жыл бойы |
А.Кошметова А.Шалабаева
|
Озық педагогикалық тәжірибелерді жинақтау, тарату, панораммалық сабақтар байқауы «ҮЗДІК ПЕДАГОГ-ЗЕРТТЕУШІ-2025» КОНКУРСЫ Педагог-зерттеуші санатындағы педагогтардың зерттеу тақырыбы бойынша іс-тәжірибесі |
Конкурс |
Жылына бір рет (қаңтар) |
А. Кошметова А.Шалабаева
|
|
АКТ –ні тиімді қолдану |
Сандық ресурстарды және жасанды интеллектіні дұрыс пайдалану – оқыту сапасын арттыру жолы. |
Әдістемелік көмек |
қазан |
А.Б.Сансызбаева М.М.Омаров
|
Дарынды және талантты оқушылардың қабілеттерін зерттеу арқылы оқушылардың көшбасшылық қабілеттерін дамыту |
Ерекше оқушылармен жұмыс жасаудағы ескеретін негізгі мәселелер |
Ғылыми, зерттеу жұмыстары Олимпиада Сайыстар Конкурстар Интеллек туалдық жарыстар |
желтоқсан |
А.Кошметова
|